Sunday 20 March 2011

:: perut tengah buat konsert sekarang!! ::

Posted by heyitsme_iedah at 22:52
krrooott krrooooot kruuuuttt...*bunyik perut aku*

adeeeehh,pasai apa la dia dok buat konsert pula ni...
padahai dah makan dah petang tadi kat kenduri...

agaknyer sebab aku makan sikit jer kot tadi...
terbantut selera aku bila nasi yang aku makan tadi xberapa nak masak..
ada kruup kruupp,macam makan kacang...=,="

so,terpaksa la makan megi...
megi pun megi la...

aku makan megi time tengah darurat jer...
darurat cara aku la kan...
megi ni tergolong dalam spesis makanan time darurat aku...

serius aku tak berapa nak into sangat dengan megi dan seangkatan dengannyer..
bukan apa,sebab bila aku makan megi kan perut aku tak berapa nak terima sangat..
mula la sakit perut esok paginyer tu...
mula la aku dok berebut toilet dengan orang lain...
perut aku tak boleh nak terima makanan jenis lagu nih kot..

banyak jugaklah makanan yang tergolong dalam spesis makanan darurat aku...
bukan mengada-ngada tak mau makan tapi....
perut aku akan buat hal lepas tuhh..
tak perut aku tekak aku buat hal..
baru jer telan mula la nak terkeluaq balik...

mak aku kata aku ni jenis payah sikit pasai makan..
kalau nak pi umah orang susah...
orang kena take nota benda apa yang aku makan and tak...
mak aku kata lagi,nanti kawin lagi susah..
husband aku,ehh bukan bakal husband aku kena take nota awal-awal..
poning palo den ni haa....@_@

bukan salah aku tapi perut and tekak aku tak boleh terima..
nak buat macam mana...=,="


p/s: darurat disini adalah darurat yg merujuk kepada kamus bahasa aku sdn bhd..okeehh..bakal suami take note ok ;p
 

sesuatu mengenai kehidupan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | Best Kindle Device