Wednesday 1 June 2011

:: istilah WAJIB TONTON dah hilang ::

Posted by heyitsme_iedah at 00:29

oOOo, dia sudah hilang sebab aku memang tengah save duit plus takdak kawan nak diajak pi tengok wayang...kawan-kawan semua dah busy berkerjaya,almaklumla semuanya tengah praktikal sekarang..cuma ada masa hari ahad dengan sabtu jer tu pun selalunya memang malas nak keluar sebab nak beristirehat kat rumah..lagi satu sebab aku jenis kurang berminat nak keluar hari sabtu and ahad sebab kena bersesak-sesak dengan orang ramai tambah-tambah dalam komuter..arrgghhh,tension den..

selalu kalau dulu aku and kawan rapat akan keluar tengok wayang sama ada pada hari first wayang tu start tayang atau kitorang tengok midnight movie atau tengok pada hari selain hari sabtu and ahad..so,tak perlu bersesak-sesak sangat..lepas tengok wayang maka aktiviti wajib adalah "lepaking"..rinduuu sangat nak lepak dengan dorang
 AKU RINDU KORANG
sekarang ni time shortsem takdak feel nak p tengok wayang..nak ajak roomate takut dia tak berminat atau dia mungkin tak suka dengan citer yang aku nak p tengok tu..terpaksalah aku dok memendam perasaan nak p tengok wayang tuk citer yang aku sepatutnyer wajib tonton tu..nak p sorang alamatnyer memang tak pegi la aku sebab aku dah janji dengan family aku untuk tak keluar sorang-sorang..so,terpaksa pegang janji tu..

demi ni maka aku dah terlepas tuk tengok citer KONGSI haritu..tapi dorang kata kongsi tak best so aku takdakla terkilan sangat..citer kongsi pula telah digantikan tempatnyer dengan citer PIRATES OF THE CARIBBEAN 4..bagi aku citer tu memang best tambah-tambah johny depp aka jack sparrow tu memang pujaan hati aku..hehehhehe
pirate of my heart..keh33
satu lagi citer wajib tonton aku ialah citer KARAK..ada yang kata best then ada jugak kata tak best..errrmm,entahlah..yang pasti aku tak pi tengok lagi,ada masa lagi nak p tengok tapi sapa yang nak teman aku tengok citer yang macam ni..will wait and see until someone agree to accompany me..harap ada yang sudi *cam sedih jer bunyik*

coming soon banyak jugak citer yang best contoh TRANSFORMER, KL GANGSTER*sebab ada zizan..hehe*, CAPTAIN AMERICA *macam best jer*,FINAL DESTINATION and bla bla bla bla....
ni KL GANGSTER versi MAEL LAMBONG..hehe
semua ni bergantung pada kesempatan masa dan jugak kebanyakan wang ringgit serta kesudian mereka-mereka yang bergelar kawan rapat sekali gus merangkap my special bodyguard..hehehhehee


p/s-->btw,i memang dh jatuh chenta dgn mael lambong..hahhahaha
 

sesuatu mengenai kehidupan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | Best Kindle Device