Wednesday 20 July 2011

:: my honeymoon time ::

Posted by heyitsme_iedah at 16:35
waaahh,gitu..honeymoon la sangat kan...heheheh,but ni just sementara jer lepas raya nanti tak boleh bersuka ria sangat kena kerja keras..huuuu~~

sekarang ni dok rumah sampai lebam sampai aku mati kutu nak buat apa setiap hari..tapi takpa ni sementara jer kang masuk bulan puasa aku dah sibok tolong mak aku..haaa,time tu baru tau alangkah bestnyer dapat rest memanjang...

kawan-kawan aku ada yang dah keja tapi aku belum lagi sebab tak start buat apa-apa lagi tuk cari keja..lagipun sekarang ni aku tengah settlekan lesen dulu..lepas settle ni baru tenang sikit perasaan ni..haaa,legaa

now i'm start counting for puasa and for my birthday..weee~~ tahun ni birthday aku dekat dgn hari raya..hari ni birthday aku then esok tu raya..hehehehhehe, first time sambut birthday time nak raya ni...macam-macam perasaan ada...

aku sekarang ni try to control my habit which is kuat makan..bukan apa time dok rumah ni mulut sentiasa mintak nak diisi..bila asyik isi jer tanpa ada work out tuk bakar semua lemak-lemak tu bahaya jugak..penyakit gemuk mudah melanda walaupun badan aku ni susah nak naik berat dia tapi aku tetap kena berjaga-jaga takut kang ada pulak penyakit lain yang muncul...tu bahaya tu..lebih baik mencegah dari mengubati *cewaah*

aku rindu nak masuk kelas balik,nak sibok study tuk exam walaupun result aku selalu macam haraaam kan,nak buat assignment yang memeningkan,nak huhahuha dengan kengkawan...pergghhh,rindu bangat seyhhh...

pendek kata hargailah zaman study anda dan manfaatkannya sebaik mungkin okehh...nanti menyesal kalau tak gunakannya..hehehhehehe
 

sesuatu mengenai kehidupan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | Best Kindle Device