Monday 21 February 2011

:: wajib tengok buat masa sekarang..haha ::

Posted by heyitsme_iedah at 23:08
movies wajib tengok tahun ni buat masa sekarang ni..hahhahhahaha..*mood tak sabar*


sebab ada sammy plus tengok trailer pun dah gelak macam haapa lagi kann..citer ni best,memang best...hahahhaha


yang pun terbaek jugak...macam filem orang putih..hahaha...dah lama tunggu citer ni,tengok trailer memang 1000 bintang aku bagi..yang penting KRU STUDIO yang buat dan YUSRY punyer filem..hehe


yang ni pun KRU STUDIO pnuyer filem and YUSRY directornyer...hahahah...memang mantap jugak..trailer punyer not bad..first attempted YUSRY buat citer camni...sebab nak tengok citer ni jugak sebab ada..........................hahahahaha


tu jer la filem yang aku nak tengok buat masa sekarang ni..boleh nampak suma citer melayu kan..bukan apa,citer selain citer melayu ni aku payah sikit nak ingat tajuk,selalu main redah jer tengok..bila orang tanya tengok citer apa, mula lah aku mengagau nak pikir balik tajuk apa..hahahah,itu kelemahan aku..

aku tak tau kenapa kalau citer melayu jer aku lebih tertarik dengan citer dari KRU STUDIO ni...mungkin sebab laen dari yang laen kot...hehe..lagipun aku memang minat tahap dewa punyer kat KRU..;p


p/s: aku suka sebut nama Shaheizy Sam sebagai Sammy sebab nama dia berbelit tuk aku sebut..lagipun cam cute jer panggil Sammy...huahahhahaa

0 comments:

 

sesuatu mengenai kehidupan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | Best Kindle Device