Thursday 9 June 2011

:: taktau nak letak tajuk ::

Posted by heyitsme_iedah at 19:08
weewiitttt
heloooooooo~~
arini alhamdullilah semua okeh..
semua yang aku perlu buat aku dah settlekan..
alhamdullilah...
as usual roomate balik rumah beliauu..
almaklum la rumah dekat kan...whatever,aku tak kisah pun..
sebab aku lebih selesa kot,maybe sebab aku dah terbiasa duduk sorang-sorang..
duduk sorang-sorang lagi bebas...
boleh pasang radio kuat-kuat,boleh buka lampu sampai tengah malam kalau tido lewat etc..
esok my special bodyguard akan datang..yeaaahhh
lama jugak tak jumpa dorang...
so,dorang akan check in dalam bilik aku while roomate check in kat rumah dia..
aku sekarang ni tengah dok counting tuk bukak puasa..hehehe
sambil tu dok berfikir cerita apa yang aku nak tengok malam ni..
tiba-tiba teringat time kanak-kanak ribena dulu..
time tunggu azan tuk bukak puasa..
tapi paling tak tahan kalau petang jer mesti ada rancangan memasak..
dah la aku jenis yang suka sangat tengok rancangan memasak..
sambil tengok sambil telan air liur pastu perut dok buat konsert..
perrgghh,godaann..
okehh,aku mau tunggu azan maghrib..
mau bukak puasa..

 

sesuatu mengenai kehidupan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | Best Kindle Device