Sunday 20 March 2011

:: mimpi ::

Posted by heyitsme_iedah at 21:05
okeehh,malam tadi kan aku tido kan...
pastu bila tido mesti aku akan mimpi..

tapi..

mimpi malam tadi buat aku otak aku dok asyik pikir banyak33 kali...
taktau kenapa...

mungkin sebab....

orang yang aku mimpi malam tadi tu seperti tak diduga akan buat macam tu kat aku..*cm drama la pulak*
aku sentap sampai sekarang...=,="


mimpi hanyalah mimpi...
orang kata mimpi hanyalah mainan tido tak mungkin akan jadi kenyataan...
tapi kalau jadi kenyataan pun ianya hanyalah kebetulan sahaja...

mak aku kata mimpi ni kadang-kadang betul,kadang-kadang tak betul..
kalau mimpi buruk,cuba tafsirkan secara terbalik...
tapi jangan percaya sangatlah sebab ianya hanya tuk suka-suka jer..
mak aku yang kata,mungkin tuk sedapkan hati aku yang dok bengong ni..=,="

takpalah,aku hanya berserah jer laahh...
kalau betul,tempuhi dengan tabah dan redha..
kalau tak betul, alhamdullilah...;p


p/s:dreams come true..apa kaitan,memang takdak pooonn...;p
 

sesuatu mengenai kehidupan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | Best Kindle Device