Thursday 10 March 2011

:: satu sudah,lagi 2 akan menanti ::

Posted by heyitsme_iedah at 23:23
hahahhaha..tadi balik keje terus bergerak-gerak khas menuju ke Times Square tuk berebut tempat nak tengok citer Hikayat Merong Mahawangsa...

akhirnyer,lepas berjalan dengan kadar yang agak laju..maka sampailah aku kat tempat yang di tunggu..hahaha,fuuhh nasib tak ramai orang..mungkin aku yang paling lambat kot..tengok-tengok seat pergghh sah tak lain dan tak bukan confirm MEMANG AKU LAMBAT!!!

dorang lagi cepat...tinggal seat yang depan yang kosong,yang port baek punyer memang dah penuhh...fuuhhh,nasib seat aku tak depan sangat kalau tak sure aku kena tengok nanti-nanti..tapi memang rezeki aku arini so,aku memang dapat seat...

termakbul jugak niat yang aku tanam dari tahun lepas nak tengok citer ni..heheheh,tercapai jugakk..

overall citer ni bagi aku memang hebat,terbaek plus aku memang kagum ada sorang anak melayu yang mampu buat filem yang macam ni hebat..bangga rasanyer..time tengok citer ni ada jugak aku tertanya-tanya betul ker ni citer yang Yusry buat..??

aku memang ikut segala perkembangan citer ni kat paper..apa-apa interview pasal citer ni selalu aku update..aku ada baca bertapa susahnyer Yusry nak buat citer ni dan hasilnya aku rasa memang Yusry akan berpuas hati...

memang tadi penuh satu panggung tengok citer ni...aku ada dengar orang cakap-cakap best sangat citer ni time nak jalan keluar dari panggung...

bagi pendapat aku,citer ni memang boleh membanggakan rakyat Malaysia plus dapat mengangkat martabat filem malaysia ke arah yang lebih tinggi...ini just pendapat aku la kn,aku tak tau pendapat orang lain..sebab masing-masing ada pendapat sendiri pasal citer ni...


apa-apa pun TAHNIAH BUAT KRU STUDIOS,NORMAN,EDRY,ESPECIALLY YUSRY AND HIS TEAMS PRODUCTION...
 

sesuatu mengenai kehidupan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | Best Kindle Device