Thursday 17 March 2011

:: apa saja laaaa ::

Posted by heyitsme_iedah at 21:32
ni lagu nostalgia ni...lagu zaman aku kecik-kecik..hahhahahaha,kalau tak silap aku la kan time ni aku baru sekolah rendah kot...betul ker tak ingatan aku pun taktau lahh..mungkin lebih muda dari tu rasanyer..heehehhe

pengaruh untuk minat KRU time kecik-kecik mestilah abang-abang aku..dorang memang banyak pengaruhi aku dari dulu sampai sekarang..hehehe...sebab tu la kot kawan-kawan aku selalu kata aku ni adik kesayangan...ntahhlaaahhh

sebab pengaruh kuat abang-abang aku beli kaset originial KRU then pasang lagu ni setiap masa buat aku tertarik nak dengar...mula-mula macam tak best tapi lama-lama ehh ehhh best la pulok..hehehe

kalau tak silap aku siap dorang kumpul poster KRU lagi..hehehe..selain KRU,banyak lagi artis yang dorang pengaruh aku dengan kakak aku minat...bukan takat artis jer tapi komik jepun,filem,bola...pendek kata macam-macam la...


p/s:aku suka sangat lagu ni..taktau kenapa tapi macam nak nangis jer bila dengar lagu ni...
 

sesuatu mengenai kehidupan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | Best Kindle Device