Sunday 20 March 2011

:: penyakit kebiasaan ::

Posted by heyitsme_iedah at 20:46
aku ada penyakit kebiasaan aku yang aku payah sungguh kan buang...
penyakit ni aku perasan dari dulu lagi...
salah satu penyakit kebiasaan aku bila bercakap ialah mesti akan ada "kan" dalam setiap ayat aku..
aku taktau kenapa,tapi "kan" tu macam dah jadi penyedap ayat aku bila bercakap..

sama lah jugak cam kes upin ipin kan,dorang suka cakap "betul,betul,betul"..
aku pulak "kan,kan,kan"...=,="

aku terperasan penyakit ni bila kawan aku tegor aku time aku dok syokk cakap..
dia kata,"amboi makcik,banyak sungguh kan hang tuhhh.tak boleh kurang sikit poonn"

bila dia tegor camtu terus aku pun jadi diam sat,tapi tak sampai 10 saat aku sambung balik bergebang..hehee

bagi aku kalau takdak "kan" dalam ayat bila bercakap rasa cam tak lengkap hidup aku..;p
rasa macam serba kekurangan la pulak...*poyozz betul*



p/s:penyakit kebiasaan lain aku rungkaikan dalam entri yang akan datang...nantikan..*bajet orang nk amik tau*
 

sesuatu mengenai kehidupan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | Best Kindle Device